Miss Fashion
Misski-mody to blog poświęcony grze Miss Fashion (polskiej wersji Ma Bimbo), na którym dowiesz się wszystkiego, co chcesz (i czego nie chcesz) o niej wiedzieć. Zawsze możesz też nas o coś zapytać!
lisek stalkerek

26 września 2013

Leśne perełki II


Znalazłyśmy jedynie te perełki w gąszczu innych stylizacji, więc jeśli któreś wam się podobają to zachęcamy do pozostawienia miłych słów w komentarzu nie pod postem, a na profilu danej osoby. Na pewno ucieszą się :) W komentarzu pod każdą kreacją znajdziecie link do profilu.





 photo Luise.png
Delikatna i dziewczęca stylizacja w pastelowych kolorach, nie moje klimaty, nie mogę powiedzieć, żeby była to brzydka stylizacja, ale zjawiskową też jej nie nazwę. — Leśny Łowca
Kolorystyka może i ładna, ale ja bym tę koszulę wymieniła na jakąś białą, mam takie wrażenie, że czegoś w tym Luise zabrakło.  — Leśna Nimfa

 photo Szelia.png
Szelia stworzyła bardzo ładną stylizację, wszystko w niej ze sobą współgra i ślicznie razem wygląda. — Leśny Łowca
Oto przed wami miss prosto z Chin, delikatna, subtelna, kochająca motyle. — Leśny Elf

 photo Valentine.png
Strój jaki zaprezentowała Valentine jest fajnym połączeniem kolorów, tylko ta torebka... Bez niej na pewno byłoby lepiej. — Leśny Łowca
Kocham fiolet, a zwłaszcza w połączeniu z żółtym. Dziewczęco, a tam torebka pasuje do szminki. — Leśny Elf

 photo Nocturne3.png
Komplet Lizou nie należy do najlepszych strojów w tej grze... Jednakże tutaj nie wygląda tak źle. Może to za sprawą dodatków? — Leśny Łowca
Komplet Lizou w całości to może wygląda źle, lecz osobno bardzo ładnie może współgrać z resztą ciuchów i dodatków, tak jak w tym przypadku. — Leśny Elf
Każdy z elementów tego kompletu wygląda fajnie, ale nie w połączeniu z resztą. Jeśli połączy się je z czymś innym można stworzyć coś fajnego, jak to zrobiła Nocturne3— Leśna Nimfa


 photo nelumi.png
Strój Nelumi jest naprawdę fajny, ale zamiast laski wolałabym tu zobaczyć jakiś duży, pierzasty wachlarz. — Leśny Łowca
Kolejny strój burleskowy, tym razem w innym wydaniu, bardzo mi się podoba. — Leśny Elf
A ja tylko powiem, że bez laski zabrakłoby mi tu złotego elementu. — Leśna Nimfa

 photo Nana.png
Stylizacja znajdująca się pomiędzy stylem rockowym a punkowym, choć o wiele bardziej zbliżająca się do tego pierwszego. Cóż mogę dodać całkowicie mój styl, przez co bardzo podoba mi się ta stylizacja. — Leśny Łowca
W sumie jedyne czego bym sie tu przyczepiła to włosy wystające nad kapeluszem, ale to tylko mały szczegół w i tak dobrze wykonanej stylizacji Nany— Leśna Nimfa

 photo Komachi-onozuka.png
Ciekawa stylizacja na Indiankę, doceniam fakt, że pomimo dostępności w butiku kinowym gotowych części do zestawu wcale ich tu nie widać, a Komachi sama stworzyła własny. Nie pasuje mi w sumie tylko ta kokardka, bez niej stylizacja byłaby o niebo lepsza. — Leśny Łowca
Choć widzieliśmy inne stylizacje tej pani w stylu gotyckim, tak ta stylizacja jest równie piękna, kreowana na lata 60-70, "dzieci kwiaty" - styl hippisowski, bardzo mi się podoba. — Leśny Elf

 photo Joanna.png
Strój prosty, bo składający się zaledwie z czterech elementów, a mimo to wygląda naprawdę fajnie i ciekawie. — Leśny Łowca
Fanom przepychu raczej do gustu nie przypadnie, ale wierzymy, że niektórym tak jak Joannie się spodoba. — Leśna Nimfa

 photo Kaede.png
Bardzo podoba mi się połączenie kolorów, jest trochę elegancji, dziewczęcości i buntowniczości, co daje całej stylizacji uroku. — Leśny Elf
U Kaede urzekła mnie ta kolorystyka. — Leśna Nimfa

 photo Hetania.png
Poza marynarką podoba mi się dosłownie wszystko. Naprawdę interesujący strój, mało tego, bardzo fajna kolorystyka. — Leśny Łowca
Tak bardzo w moim guście :D Może nie do końca kolorystycznie, ale jednak ogólnie strój Hetanii mi się podoba. — Leśna Nimfa

 photo Asuu-1.png
Kamizelka Kapelusznika ostatnimi czasy stała się bardzo popularna, przez co niestety czasem trafia się w dziwnych odsłonach, dlatego Asuu zasłużyła na pochwałę ze świetną stylizację z tą częścią garderoby. — Leśny Łowca
Świetna stylizacja, wszystko ładnie ze sobą współgra. — Leśny Elf

 photo Aeriss.png
Niby ciemna stylizacja, ale fioletowe włosy sprawiają, że wcale nie jest ponura. Jedyne co mnie nie zachwyca to ten niebieski dymek z tyłu. — Leśny Łowca
Jakby dymek był koloru fioletowego, w ostateczności białego, to by się nam Aeriss ładniej prezentowała. — Leśny Elf
Sądzę, że ten dymek wcale nie jest taki zły, pod jego kolor są kolczyki i jakiś pierścionek, chociaz może lepiej by tu było pokombinować jeszcze z fioletem, ewentualnie czerwienią z okrycia i złotem. — Leśna Nimfa

 photo daiki.png


Osobiście lubię wszystko, co koronkowe stąd też moja sympatia do tego stroju. Szału nie ma co prawda, ale moim zdaniem ładnie się prezentuje. — Leśny Łowca
Gdyby kokardki przy butach miały kolor włosów całość można uznać w mrocznych klimatach. — Leśny Elf
Ja bym tu dodała jeszcze jakiś czerwony akcent wyżej albo te buty pod włosy. Szczególnie podoba mi sie góra stroju stworzonego przez Daiki— Leśna Nimfa
 photo Klarrisea06.png
Klarrisea06 to moja faworytka, bo jej stylizacja jest nie tyle ciekawa, co pomysłowa i widać, że się nad nią napracowała. — Leśny Łowca
Koronka, czarny i różowy, wszystko ładnie się komponuje. — Leśny Elf

 photo Lavender.png
Jedna z lepszych stylizacji jakie mogłam oglądać, parasolka dodaje uroku tej kreacji w wykonaniu Lavender— Leśny Elf
Pięknie dobrane kolory i makijaż, wszystko idealnie ze sobą współgra. — Leśny Łowca


 photo kasia6962.png
Wieczorowa kreacja pełna elegancji, nawet kieliszek szampana jest. — Leśny Elf
Podoba mi się połączenie tych elementów, zwłaszcza strojów gwiazd, które cudnie razem wyglądają. — Leśny Łowca
Jak dla mnie stylizacja trochę "łatwa", wszystko w czerni, brak mi tu koloru. Mimo to kasia6962 zgrabnie połączyła sukienkę ze spódnicą. — Leśna Nimfa

 photo nemesis3.png
Ładne połączenie kolorów, ale fryzura niestety dziwnie wygląda w połączeniu z okularami. — Leśny Łowca
Poprzednie stylizacje Nemesis były o niebo lepsze od tej, tak jak Łowca napisała okulary nie pasują. — Leśny Elf

 photo Imloth1.png
Imloth albo pokazuje stylizacje ciekawe, albo totalnie zwyczajne, ta akurat zalicza się do tych pierwszych. — Leśny Łowca
Ciekawa stylizacja na burleskę, tylko zamieniłabym kwiat na wachlarz. — Leśny Elf

 photo dyokira-1.png
Dyokira pojawiła się już w naszym zestawieniu, ale cóż, uznałyśmy że takiej stylizacji po prostu grzech nie pochwalić. To połączenie na pewno wymagało sporo wyobraźni. — Leśny Łowca
Łowca ładnie opisała, więc ja dodam, że Dyokira jest moją faworytką. — Leśny Elf

 photo Jessicaa.png
Seksowna stylizacja, choć zegarek i te tatuaże na nogach jakoś mi się nie podobają, jakoś za dużo ich tam. — Leśny Łowca
Drapieżna, seksowna i elegancka, mimo tatuaży Jessicaa prezentuje się dobrze. — Leśny Elf





- Leśna Nimfa, Elf i Łowca
I ty możesz do nas dołączyć.

6 komentarzy:

  1. O jak miło zobaczyć, że moja kreacja została doceniona. :'D Chociaż kiedy moja miss miała ją na sobie? xD
    Generalnie ciekawe stylizacje mogłam zobaczyć w tym poście i trudno było mi wybrać faworytkę z tego, więc jedynie powiem:
    Świetny gust drogie panie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tylko wspomnę, że przy Kasi6962 w wypowiedzi elfa wkradł się błąd :) "Leśny Elf" na początku wypowiedzi powinno zniknąć skoro na końcu już jest podane do kogo owa wypowiedź należy.
    A przy Komachi powinno być "Stworzyła" w mojej wypowiedzi D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już, już, poprawiłam, tak to jest jak nie ma korektora D:

      Usuń
  3. Oh. Nie spodziewałam się zobaczyć tutaj siebie p.p Jeszcze w poprzedniej wersji tej stylizacji. Miło, że zostałam zauważona :,D Cieszę się, że się podobała c:
    ~nelumi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważę tylko, że nie ma podanej autorki stylizacji znajdującej się pomiędzy tą Aeriss i Klarrisea06. :)
    Akasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, zabrakło tu tego nicku, ale już to poprawiłam. Dzięki za zwrócenie uwagi :)

      Usuń

Komentarze są moderowane - oznacza to, że ktoś z autorów musi je najpierw zatwierdzić. Dlaczego?
• Służy to tylko powstrzymywaniu spamu
• Zdecydowanie ułatwia pracę na przykład przy spisie słów z wisielca (dopisujemy słowo -> usuwamy komentarz)
Jeśli tylko zachowujesz minimum kultury osobistej na pewno zaakceptujemy Twój komentarz - wróć za jakiś czas, a zobaczysz go na stronie!