Miss Fashion
Misski-mody to blog poświęcony grze Miss Fashion (polskiej wersji Ma Bimbo), na którym dowiesz się wszystkiego, co chcesz (i czego nie chcesz) o niej wiedzieć. Zawsze możesz też nas o coś zapytać!
lisek stalkerek

31 lipca 2013

Przegląd V Finałów - Podium

Witamy w V, Mafijnym Podsumowaniu wyborów! Przypominamy, że opinie przedstawione w poście należą tylko i wyłącznie do nas oraz z samej swojej definicji są subiektywne, wcale nie musicie się zgadzać z naszym zdaniem :)
Przepraszamy za duże opóźnienie ;c
Grafiki zostaną jeszcze podstawione później, bo nasze małe Zło ma problemy z komputerem.


styl - Miejsce Pierwsze

W tym tygodniu złoto powędrowało do użytkowniczki o nicku Ruby - gratulujemy!
http://photo.missfashion.pl/trophee/miss-3140.jpg
Stylizacja opisana niżej.


Była moją oraz Nimfy faworytką i podtrzymuję swoje zdanie dalej: „W tym stroju widać styl i przyłożenie się do stylizacji, widać serce, widać charakter, widać to co powinno być widać. Osobiście mi się podoba w pełni - zarówno kolorystka, jak i dobór dodatków.” Podobnież wciąż twierdzę, że to świetny strój na wypad ze znajomymi na miasto. Kocham te rajtuzy.  — Leśne Zło

A na forum piszczy, że zwycięstwo Ruby zwiększyło liczbę takich zwyczajnych stroi w finałach. Chociaż nie powiem, żeby dorównywały tej z podium.  — Leśna Nimfa

Ruby mówi:
"Nie mogłam się zdecydować co wybrać, bo ciągle mi coś nie pasowało, stylizowałam swoją miss ponad godzinę i w końcu się udało ;) A chciałam coś w takich właśnie odcieniach, bo jestem fanką ciemnych kolorów, głównie czarnego."

Elementy stylizacji u góry:
Czapka Armancja (390 MM), Kolczyki Pirat (120 MM), Koszula Alastair (410 MM), Top Isano (230 MM), Spodenki Kam( 680 MM), Rajstopy GlaGla(50 MM), Botki Irina(780 MM), Torebka FOFo (2450 MM), Bransoletka ślubna 1 (75 MM), a także naszyjnik od gwiazdy Marion Cotillon (0 MM)


Styl - Miejsce Drugie 

Srebro otrzymała ScarletWitch - gratulujemy!
http://photo.missfashion.pl/trophee/miss-3188.jpg


To, że znalazła się na podium nie było dla mnie zbyt dużym zaskoczeniem, co nie zmienia faktu, że mimo wszystko jej miejsce tutaj mi się nie podoba. Za często się przebierała, bym mogła wyrobić sobie jakieś zdanie o jej stylu — niemal nie miałam szansy go zaobserwować ;c  — Leśne Zło

Nie wiem co jeszcze prezentowała w finale, ale to co jest na podium wygląda całkiem ładnie. Tylko ten dymek... — Leśna Nimfa



Styl - Miejsce Trzecie

Od piątku brązowa statuetka zdobi profil Blair9 - pogratulować!
http://photo.missfashion.pl/trophee/miss-28076.jpg


Mogę pozostawić to bez komentarza? Nie no, nie mogę, nie byłabym sobą w takim wypadku. Nawet mi się podoba, nie jest to co prawda mój styl, ale i tak nie wygląda to źle… Ale jak by miało, skoro to stary, dobry Alezan?  — Leśne Zło
A mnie jakoś szczególnie nie zachwyca. Dymek jakiś nie wiadomo po co, chyba tylko dlatego, że taka moda, rękawiczki o innym odcieniu niż reszta, bransoletki złote... sam fakt, że mamy spódnicę z żakietem z kompletu nie przeszkadza mi tak, jak dobór takich, a nie innych dodatków. Chociaż nie wiem, może bez zwycięzkich pierdołek to lepiej wyglądało. — Leśna Nimfa





Deco - Miejsce Pierwsze 

Najlepszą architektką wnętrz została nivata — gratulujemy serdecznie!
http://photo.missfashion.pl/trophee/logement-2-17298.jpg
Oddaję głos Amikowi, bo to jej faworytka była! Raczej więcej niż ona nie napiszę. Podoba mi się, że jest tu tyle roślin, ale czarne ściany są nie w moim guście. Drewniana podłoga, ale pod prysznicem płytki, bardzo dobrze, źle by się działo gdyby drewno było pod prysznicem. Ogólnie sądzę, że łazience pasowałaby jaśniejsza ściana, ale i tak ładnie wyszło  — Leśna Nimfa

„Cóż mogę powiedzieć - to miejsce zdecydowanie ujęło mnie prysznicem, nawet nieco skopiowałam dodając przeszklone drzwi do swojej! Podoba mi się również kolorystyka, mnogość dodatków i ogólny klimat... Tylko, jeśli to jasne na środku miało być podestem to zdecydowanie nie wyszło. W każdym razie - złoty fotel dla Nivaty proszę!” — dziękuję i swoje zdanie zdecydowanie podtrzymuję! Miejsce to ma niesamowity klimat i chciałabym taką łazienkę ♥  — Leśne Zło


Deco - Miejsce Drugie

Drugiego miejsce serdecznie gratulujemy Mała!
http://photo.missfashion.pl/trophee/logement-1-1284.jpg
Mimo że prawdopodobnie znajdujemy się w apartamencie na szczycie wieżowca, pomieszczenie jest bardzo ciepłe i przytulne. Nie wiem, co oznacza symbol na kominku, ale nie zmienia to faktu, że salon Małej to bardzo eleganckie i przyjemne dla oka wnętrze.  — Leśny Demon
Znak oznacza "miłość" — Leśne Zło

Mała była jedną z kandydatek na moją faworytkę — przyciągnęła mnie przytulnością swojego apartamentu, doskonałym dobraniem kolorystyki… A tak naprawdę to kominkiem, konkretniej światłem przy drewnie. Grunt to szczegóły!  — Leśne Zło


Deco - Miejsce Trzecie 

Brązową statuetkę projektanta wnętrz zgarnęła Crewedka - gratulujemy z całego serca!
http://photo.missfashion.pl/trophee/logement-3-1450.jpg
Duże brawa za pomysł z kuchnią - w grze co prawda jeszcze nie jest ona dostępna, podobnie jak meble i akcesoria do niej, ale Crewedka doskonale poradziła sobie z tym problemem. Połączenie kuchni i jadalni bynajmniej nie odejmuje temu pomieszczeniu uroku. Sama z chęcią zjadłabym kolację w takim otoczeniu! — Leśny Demon

O tej panience wspomniałyśmy w pierwszym mafijnym przeglądzie, kiedy to stwierdziłam, że jej salon jest „słodki i różowy, ale mimo wszystko wyważony” – podobnie jest i teraz. Podoba mi się to jak Crewedka dekoruje swoje mieszkania (obserwuję uważnie wątki temu poświęcone), w tym konkretnym zabrakło mi motywu marynistycznego, do którego zdążyłam się przyzwyczaić. No i ta żyrafa jedząca drewno… :’) W każdym razie — kuchnia pierwsza klasa.  — Leśne Zło

Dziękujemy Ruby za podesłanie swojej stylizacji wraz z opisem oraz jeszcze raz serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym - niech im statuetki ślicznie zdobią profile! Przypominamy jednak, że to nie koniec gry i chętnie zerkniemy do nich za jakiś czas ocenić, czy dalej mają swój styl, który zapewnił im wygraną ;)

 — Leśna Mafia
Może i nie cała, ale poszpanujmy naszą nazwą.

1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, że podczas finału Blair9 miała kapelusz Alezan i parasolkę Audrey, ale nie jestem pewna w 100%.
    Pozdrawiam, Lucrecia

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane - oznacza to, że ktoś z autorów musi je najpierw zatwierdzić. Dlaczego?
• Służy to tylko powstrzymywaniu spamu
• Zdecydowanie ułatwia pracę na przykład przy spisie słów z wisielca (dopisujemy słowo -> usuwamy komentarz)
Jeśli tylko zachowujesz minimum kultury osobistej na pewno zaakceptujemy Twój komentarz - wróć za jakiś czas, a zobaczysz go na stronie!