Miss Fashion
Misski-mody to blog poświęcony grze Miss Fashion (polskiej wersji Ma Bimbo), na którym dowiesz się wszystkiego, co chcesz (i czego nie chcesz) o niej wiedzieć. Zawsze możesz też nas o coś zapytać!
lisek stalkerek

1 sierpnia 2013

Przegląd VI Finałów - Faworyci Mafii

Cześć i czołem, witamy serdecznie w kontrowersyjnym, mafijnym przeglądzie finalistów
Tym razem mało faworytek, a post może wyglądać źle - blogspot ma foch za fochem, przez co praca mocno utrudniona,
Pamiętajcie, że to nasze faworytki, a w poście wyrażamy swoją opinię, która już z samej swojej definicji jest czymś subiektywnym. Wcale nie musicie się z nami zgadzać, a podium może zająć ktoś zupełnie inny! Przypominamy też, że nie mamy wpływu na to czy ktoś się nie przebierze. Liczymy jednak na uczciwą współpracę!

 faworytka Demona - Foxglove 

Prywatny detektyw? Agent FBI? A może typ spod ciemnej gwiazdy? Nie jestem w stanie określić, co dokładnie Foxglove miała na myśli, ale ta stylizacja wyróżnia się w tłumie i przykuwa uwagę. Dodajmy do tego spojrzenie „z ukosa” oraz tajemniczy uśmiech i oto otrzymujemy charakterną bohaterkę kina akcji. Duże brawa za dopasowanie mimiki do stroju. To jedna z najbardziej spójnych Miss w tych finałach.  — Leśny Demon

Foxglove mówi:
"Aż się chce napisać coś górnolotnego o głębokiej inspiracji historią czy modą, ale niestety nie mam nic takiego do zaoferowania. Stylizacje dobieram wedle własnego gustu, a moja wiedza o modzie zatrzymała się na zasadzie, że ubranie się od stóp do głów w jeans to wiocha. Czyli żaden ze mnie ekspert i trendsetter :P
W wybieraniu tej stylizacji miałam jedną, przewodnią myśl - to bym ubrała gdybym była tajnym agentem. Też szczególnie ten strój od mojego stylu w życiu nie odbiega. Krawaty, koszule, spodnie, płaszcze i marynarki to coś, czym mam zapchaną szafę. Jestem pewna, że zalęgły się już w niej Barneye Stinsony. I dokładnie to samo mogę powiedzieć o mojej miss i tej stylizacji. Jeśli miałabym podać inspirację, to jest to moda męska Armaniego lub czasem styl nieco na dandysa. Ma być elegancko, prosto, bardziej po męsku. Kobiecości mogą nadawać jedynie takie szczegóły jak buty ze złotymi noskami. Poza tym - o wiele łatwiej się szpieguje i eliminuje zbirów jak się kiecka pod nogami nie plącze."

Stylizacja: Kapelusz Caninou (890MM), Kolczyki Królowa (0MM), Płaszcz Pogromca Wampirów (910MM), Koszula Rose Abordaż (0MM), Rękawiczki Satynowe (2450MM), Spodnie Kapitan (290MM), Rajstopy Jasnowidzka (80MM), Szpilki Fionnuala (430MM), Pistolet Zabawkowy Przygoda (760MM)

 faworytka Zła - Komachi-Onozuka 

Kolejny nieoryginalny wybór mojej faworytki, ale w końcu nie chodzi o to, by ktoś tutaj nie podobał się nikomu poza mną, prawda? Komachi urzekła mnie tą czernią, moją ukochaną barwą, wzorkiem nałożonym na sukienkę, wyrazem twarzy, fryzurą, wszystkim. Świetna, smutna stylizacja. A jeśli to komplet - nie mówcie mi o tym, chcę trwać w zachwycie.  — Leśne coś

 faworytka demona - Luciee 

Ta Miss jest moją faworytką z dość kuriozalnego powodu. Ma na sobie spodnie, podczas gdy zwykle do takiej góry oglądamy długie, ciężkie spódnice lub spódnice bardzo rozkloszowane. Całość jest bardzo zgrabna i elegancka, ale nie przesadzona. Doskonale dopasowana fryzura i świetny kolor szminki.by  — Leśny Demon 

 inni, którzy rzucili nam się w oczy 

Chciałyśmy wyróżnić jeszcze kilka osób, które choć może naszymi faworytkami nie zostały, uważamy za ciekawe.
Osobami tymi są:
 ♥ Samira - za kreację godną królowej śniegu.
 ♥ Freederth - bo choć przebrała się wcale nie na gorsze, to jednak nas urzekła ta pierwsza stylizacja, w różu i zgniłej zieleni.
 ♥ Kawajka - jest kawaii.

 faworytka Zła - Kaede 

Jak szpanować kupionymi podczas promocji nowościami (i nie tylko) - zdecydowanie tak jak Kaede w swoim ogrodzie!

Świetny taras tuż przy plaży, chociaż jak dla mnie — odrobinę przeładowany (osłonka i wanna – zbędne), trochę szwankuje również perspektywa (parawan za mały w stosunku do fotela lub fotel za duży w stosunku do niego). Podoba mi się bardzo artystyczny aspekt tego miejsca oraz dwie papugi dodające całości uroku.  — Leśne Zło


 faworytka Zła i Nimfy - Kasyda 


Drugi salon Kasydi został ochrzczony "secesyjnym" - czy słusznie?

Oryginalna w tym wypadku nie jestem, bo ten secesyjny salon podoba się wielu. Co prawda walnęłam Dyktatorowi tekstem „jak nazywa się ta podłoga? Bo planuję zrobić sobie stajnię”, ale to tylko takie tam droczenie się. Świetna perspektywa, dobry widok za oknem, dbałość o szczegóły zdecydowanie na plus, kolorystyka również — tylko dlaczego sofa jest zielona? Być może to tylko moja skłonność do przesady, ale dla mnie jest tu również odrobinę za pusto.  — Leśne Zło

Zieleń z brązem zawsze dobre. Trochę pustawo na pierwszym planie, ale widać to taka... przestrzeń dla artysty!  — Leśna Nimfa

 faworytka Zła - Marii-chan 

Artystyczne biuro Marii-chan z uroczym psiakiem na pierwszym planie ♥

Moja główna faworytka, choć pokój nie powala na łopatki. Na pomieszczenie Marii-chan zwróciłam uwagę już tydzień temu, jednak wtedy nie zdecydowałam się na jego wybór, chciałam dać jej szansę na jakieś poprawki czy coś w tym stylu. Od tej pory się chyba nie zmienił, ale nic nie szkodzi, bo i tak jest śliczny. Podoba mi się artystyczny nieład, mnogość obrazów i farb. Zdecydowanie jednak, gdyby to było moje biuro, zrezygnowałabym z kanapy i stolika z sajgonkami, miast tego przesuwając sztalugę bardziej na środek, a pieska nieco na bok. Swoją drogą – zwierzaczek dodaje temu miejscu wiele, wiele uroku ♥  — Leśne Zło

Zerknijmy w przeszłość

Pamiętajcie, że dalej trzymamy kciuki na faworytów z poprzednich edycji, przede wszystkim: Rosette, Beth i Misę! Liczymy na zauważenie również ich mieszkań ♥

Podsumowując - życzymy wszystkim finalistom powodzenia oraz trzymamy kciuki za naszych faworytów - również tych nieopisanych (zwłaszcza za całą Rodzinę) oraz mamy nadzieję, że każdy zyska swoje pięć minut na podium (a "duperele" zwycięzcy nie zniszczą stylizacji aż tak bardzo!).
Dziękujemy wszystkim faworytom za miłą współpracę. Jeśli któraś z faworytek chciałaby, by dodać do postu coś od niej prosimy o kontakt z Leśnym Złem (Amikiem).
Poza tym mamy też prośbę: jeśli ktoś zna cenę czegoś, czego w tym poście brakuje - niech napisze w komentarzu. Będziemy bardzo wdzięczne. 

- Leśna Mafia
Tralalala, Nimfę zmuszono do składu postu :<
Ale blogspot się popsuł i Zło musiało uratować całość ;c

8 komentarzy:

  1. W tym tygodniu zgadzam się z Waszymi faworytkami niemal w 100%, tylko pierwsze wymienione mieszkanie mi nie odpowiada, reszta to dokładnie moje typy. Chociaż z miss mogłabym dodać jeszcze ze dwie ciekawe stylizacje, ale co za dużo to nie zdrowo.
    Pozdrawiam Charlotte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za dużo to nie zdrowo, a my jeszcze czas musimy na to znaleźć ;c
      Ale staramy się! Może tym razem opiszemy więcej osób?

      Usuń
  2. Komachi-Onozuka w żadnym miejscu nie ma nic z jednego kompletu i zachwyt nad nią jest w pełni zasłużony.^ ^ I z tą jedną wyeksponowaną faworytką się zgadzam.
    Szkoda, że Samira nie została pokazana w pełnej krasie, bo zasługuje. Chociaż mi bardziej podobała się ta skrajnie brązowa kreacja, którą na chwilę założyła, to śnieżna też jest wspaniała.
    Salon Kasydy jest absolutnie zachwycający, choć, znowu - brakuje mi tu Samiry i jej salonu japońskiego. One dwie powinny stanąć na podium! Szkoda, że złota nie można przyznawać ex aequo.

    Evil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uspokoiłeś moje serce ♥

      Niestety, dla nas również najlepiej by było, gdyby ilość miejsc na podium była elastyczna (bo czasem na nagrodzenie zasługuje więcej osób) i wszyscy dostawali złoto ;c

      Wyznajemy zasadę, że jak kogoś godnego uwagi tym razem nie opisałyśmy to albo opiszemy w przyszłych faworytkach albo opiszemy komentując podium c;

      Ami

      Usuń
  3. A ja muszę dać Wam oklaski na stojąco za popis naprawdę imponującej elokwencji i humoru w opisie Kawajki :D Krótko, prosto, pasujące do jej stylizacji i poza tym ten zabieg słowny <3

    Hubert czający się na ganku jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za oklaski, bo to ja kazałam ją tak dopisać :3

      Usuń
  4. Pomocy coś stało się z moim miss Fashion w jeden dzień miałam 1000 mis monet a w drugi 100 co się
    stało???????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ściągnęli od Ciebie czynsz za mieszkanie.

      Usuń

Komentarze są moderowane - oznacza to, że ktoś z autorów musi je najpierw zatwierdzić. Dlaczego?
• Służy to tylko powstrzymywaniu spamu
• Zdecydowanie ułatwia pracę na przykład przy spisie słów z wisielca (dopisujemy słowo -> usuwamy komentarz)
Jeśli tylko zachowujesz minimum kultury osobistej na pewno zaakceptujemy Twój komentarz - wróć za jakiś czas, a zobaczysz go na stronie!