Miss Fashion
Misski-mody to blog poświęcony grze Miss Fashion (polskiej wersji Ma Bimbo), na którym dowiesz się wszystkiego, co chcesz (i czego nie chcesz) o niej wiedzieć. Zawsze możesz też nas o coś zapytać!
lisek stalkerek

22 sierpnia 2013

Przegląd IX Finałów - Faworyci Mafii


Cześć i czołem, witamy serdecznie w kontrowersyjnym, mafijnym przeglądzie finalistów
Tradycyjnie z Lilią wybrałyśmy sobie po jednej faworytce z każdego konkursu i na nich się skupimy. Chyba nie musimy przypominać, że gorąco im kibicujemy ^^
Pamiętajcie, że to nasze faworytki, a w poście wyrażamy swoją opinię, która już z samej swojej definicji jest czymś subiektywnym. Wcale nie musicie się z nami zgadzać, a podium może zająć ktoś zupełnie inny! Przypominamy też, że nie mamy wpływu na to czy ktoś się nie przebierze. Liczymy jednak na uczciwą współpracę!


 faworytka Cynika - Aria 


Kolczyki: Jennifer Anistone (0MM), Naszyjnik: Mana (0MM), Pierścionek: Theodora (0MM), Pasek: Mana (0MM), Buty Walentynkowa laleczka (450MM), Gitara: Mana (0MM), Rajstopy siateczkowe z dziurami (120MM), Szorty Clarice (660MM), Spódnica Amel Bant (0MM), bielizna Amel Bant (0MM), płaszczyk Theodora (0MM), Bluzka Kim Kardechian (0MM)

Aria, zanim zaufała różowej sile, prezentowała bardzo ciekawy, przemyślany strój punkowej dziewczyny. Przede wszystkim godne zauważenia jest, że to stylizacja zrobiona najmniejszymi kosztami, gdyż większość ciuchów to ubrania gwiazd. Ja bym osobiście nie wpadła na połączenie tak skrajnych stylów żeby to wyglądało dobrze, więc duże brawa :) Aria również popisała się świetnym doborem fryzury, która wygląda jakby tapirowana była na najczystszym białku z cukrem. To stuprocentowa buntowniczka, która za nic ma sobie opinie innych i robi burdy po koncertach. Założę się, że to jedna z wielu gitar, które nie przetrwały rytualnego roztrzaskania na scenie :P— Leśny Cynik

Świetny, punkowy look, który zapada w pamięć! Podoba mi się tu wszystko - od staromodnego płaszcza, rockowej biżuterii, aż po dziurawe rajstopy i gitarę. Tak naprawdę jednak to makijaż i włosy nadają drapieżny ton całości. Rewelacyjny kolor czupryny, no i ta fuksjowa szminka - oryginalnie, nie spodziewałam się jej tutaj, a tak idealnie pasuje! Kolory ożywiają cały strój, który w towarzystwie każdego innego make-upu i fryzury byłby po prostu monotonny i zwykły. Mamy tu rewelacyjny przykład na to, jak nie tylko ciuchy mogą decydować o odbiorze stylizacji. Tak naprawdę można by się tu przyczepić jedynie kokardek przy butach, których obecność mimo wszystko mi się podoba. Tak dziewczęcy element do tak mocnej stylizacji? Dlaczego nie!— Leśna Lilia


Aria mówi:
"Stylizacja jak widać, dość tania, gdyż wykorzystałam w niej głównie ciuchy od gwiazd. A sam pomył zaczął się od fryzury. Od dawna miałam ochotę na te uczesanie, a do takiego roztrzepańca, najbardziej pasował mi styl rockowo buntowniczy, tak powstałą moja rebel girl. Zmieniłam też do niej makijaż, który jest unikalny dla tej fryzury: w każdej innej wygląda po prostu źle. Słyszałam już kilka opinii na temat mojej stylizacji i zauważyłam dwie tendencję, od uwielbiam, do koszmarna, więc mogę chyba powiedzieć, że jest dość skrajna. Na pewno nietypowa, dla mojej miss, która zwykle jest kobieca i delikatna. Ale czasem każdy musi dać sobie troszkę luzu, prawda?"

 faworytka Lilii - Verite 



Sukienka Blair Łaldorf (0MM), Kapelusz Solange (590MM), Buty Kapturka (460MM), Rajstopy Tali (70MM), Kołnierzyk Parfait (570MM), Pasek Laetitia (120MM), Torebka Klain (670 MM), Bransoletka Dazzlin (310MM), Rękawiczki Drusilla (160MM), Kolczyki Sekretarka (0MM)

Verite jest urocza od zawsze, tu nie ma co się oszukiwać. Jej miss jest rozpoznawalna nie tylko dzięki, jak to ona sama mówi, laleczkowatemu stylowi, ale również przez twarz. Nie wiem jak inni, ale dla mnie ona zawsze była uroczym puckiem o słodkim uśmiechu i piegach. To chyba przez te drobne usteczka sprawia takie wrażenie, ale to idealnie współgra z całością jej stylu. W tym przypadku aż trudno uwierzyć, że ta stylizacja to nie zestaw. Wszystko pasuje do siebie jak ulał i mogę jedynie chylić czoła przed takimi zdolnościami wygrzebania dodatków w gąszczu opcji u Nine i ułożenia czegoś wartego uwagi.— Leśny Cynik

Ta delikatna i urocza, stylizacja jest po prostu kwintesencją dziewczęcości. Uwielbiam takie kapelusze, falbanki i kołnierzyki, a wszystko to tutaj po prostu cieszy moje oczy! Verite wykorzystała wiele ciekawych elementów. Podoba mi się w szczególności użycie białego kołnierzyka oraz tego paska, który wydaje się być integralną częścią sukienki. Moją uwagę zwraca również kolorystyka i faktura ubrań. Dzięki szarości całość jest wyważona i nieprzesłodzona. Rajstopy idealnie współgrają z fakturą sukienki - gładkie nigdy nie dałyby tego efektu! Podoba mi się użycie czarnych dodatków, które mimo wszystko wcale nie "obciążają" stylizacji. To zasługa głównie torebki i butów, na których mamy powtarzający się w stroju element kwiatów, koronek i falbanek. Za to pokusiłabym się o zmianę rękawiczek na pełne! Chciałabym dodać, że ilekroć patrzę na ten strój, jakiś kolejny detal mnie zaskakuje. Genialna, przemyślana stylizacja. Brawo!— Leśna Lilia


Verite mówi:
"Prawie od początku gry - czyli odkąd stać mnie na jakkolwiek dopracowane stylizacje - staram się ubierać swoją Miss w ciuszki, które mogłaby nosić porcelanowa laleczka. Aktualna stylizacja też jest wyrazem tego zamysłu. Sukienkę Blair Łaldorf pokochałam od pierwszego wejrzenia, bo idealnie wpisuje się w mój ulubiony styl, ale długo nad nią kombinowałam, żeby trochę ją odmienić. Szczególnie lubię w tej stylizacji detale: to, że wykończenia kołnierzyka nawiązują do tasiemek przy rękawach i czarnej falbanki na dole i to, że udało mi się po długich poszukiwaniach znaleźć pasek, który leży w odpowiednim miejscu i urozmaica środek sukienki."

 inni, którzy rzucili nam się w oczy 

Chciałyśmy wyróżnić jeszcze kilka osób, które choć może naszymi faworytkami nie zostały, uważamy za ciekawe.
Osobami tymi są:
 ♥ Lexa0 - za rewelacyjne odtworzenie kostiumu Batmanowskiego Jokera
 ♥ Ashanti - za urocze, limonkowe dodatki, które ożywiają stylizację
 ♥ Evilisalive - za bycie Evilem



 faworytka Cynika i Lilii - Aria 


Aria jest moją faworytką w deco z jednego, bardzo ważnego powodu. To pomieszczenie jest urządzone w ciemniejszych barwach i tym samym apeluję do głosujących do uznania ich. Deco na ogół to uroczość, pudrowość i dziewczęcość, co oczywiście nie jest złe. Ale ciemne mieszkania mają swój urok i u Arii zdecydowanie go widać. To sypialnia elegancka, pełna przepychu i wyraźnie pokazująca, że śpiąca tam osoba ma swoje zdanie w każdym temacie. Połączenie czerni, czerwieni i granatu pogłębiane jest jeszcze bardziej przez widok na nocne miasto za oknem. Niby nowocześnie, ale jednak drewniane elementy sprawiają ekstrawaganckie wrażenie. Jedyne co, to podarowałabym sobie świeczki na schodach, bo ze strony technicznej można sobie kiedyś przysmażyć stopę wchodząc na podest do łóżka :P Ale poza tym piękne wnętrze i chętnie bym sama miała w domu taką sypialnię. No i wykorzystanie drzewa jako kwiatka do wazonu było strzałem w dziesiątkę!— Leśny Cynik

Szczerze? Jestem zachwycona tym pomieszczeniem. Może płatki róż, świece na podłodze i króliki to nie moje klimaty, ale mimo wszystko wnętrze zachwyca rewelacyjną atmosferą i kolorystyką. To jeden z niewielu pokoi na defiladzie w ciemniejszych i ostrzejszych barwach, co wyróżnia go spośród innych wnętrz. Mocne zalety tej sypialni: soczyście czerwone drzewo/krzew, ustawienie zadaszenia oraz perspektywa, z jakiej pokój jest oglądany. Dużo tu kolorów, a jednak wszystko wydaje się być spójne. Ogromny plus za umiejętną zabawę kolorem! Mam jedynie zastrzeżenie co do położonej podłogi, a czego wcześniej nie zauważyłam. Wydaje się, że parkiet na podeście gładko skręca w górę, zamiast tworzyć ostry spad. To wrażenie da się jednak prosto naprawić dostawiając jedną pionową ścianę pod schody, by nie ulegało wątpliwości, że łóżko stoi na podwyższeniu.— Leśna Lilia

 faworytka Lilii i Cynika - Mersydis 


Oszklona weranda to zawsze dobry pomysł. Prezentuje się o wiele lepiej i ciekawiej od zwykłego ogrodu i dlatego Mersydis przykuła moją uwagę. Bujna zieleń za szybą sprawia wrażenie jakby dom znajdował się tuż obok lasu. A zaraz przy tej dziczy mamy spokojną oranżerię z poduszkami i letnimi drinkami. Chyba kolory mnie przyciągnęły do tego pokoju, bo są żywe, nieco papuzie. Ale nie gryzą się ze sobą. Jedyne co, to mam pewien problem z określeniem perspektywy. Nie jestem pewna, czy kanapa z poduszkami znajduje się na podeście, czy może na spadzie z tarasu na pierwszym planie. To samo z zadaszeniem jakie widzimy. Wszystko wskazuje na to, że jest niżej niż szyby co sugeruje, że mamy dach pod dachem. Nieco przesunąć taras, żeby aż tak nie wyglądał jakby dach był w połowie szklani i byłoby idealnie. Ale tak czy inaczej, ciekawa koncepcja na ogród :)— Leśny Cynik

W tym projekcie zachwyca coś zupełnie banalnego - pomysł. Nie chodzi tu jednak o przekombinowane wnętrza, niemające wiele wspólnego z pomieszczeniami użytkowymi, a o... całkiem zaskakujące zaplanowanie ogrodu. Oranżeria z widokiem na zieleń to wymarzone miejsce na odpoczynek przy popołudniowej herbacie - dużo tu soczystych barw łączonych z ciepłym kolorem drewna. Na uwagę zasługuje (tak jak w przypadku sypialni Arii) kąt, z jakiego patrzymy na wnętrze. Perspektywę nadają tu wystające zza kadru kwiaty na pierwszym planie oraz górny podest. Martwi mnie jednak ułożenie ścian w niższej kondygnacji, gdzie parkiet nieco zbyt mocno zakręca w górę. Problem rozwiąże chociażby wyrównanie parkietu i ścian poprzez zastawienie ich i skorygowanie ich linii meblami. Nie rezygnowałabym z tego wnętrza, nawet jeśli jego wykonanie sprawia trudności - ma u mnie ogromny plus za klimat i pomysł.— Leśna Lilia

 inni, którzy rzucili nam się w oczy 

Chciałyśmy wyróżnić jeszcze kilka osób, które choć może naszymi faworytkami nie zostały, uważamy za ciekawe.
Osobami tymi są:
 ♥ Nemesis - za zgrabną, kenijską łazienkę, która byłaby niemalże idealna gdyby lustro i kran nie nachodziły na kąt pomieszczenia.
 ♥ Effie - również za łazienkę, tym razem zieloną. Tylko nie daje mi żyć fakt, że przez te zapalone świeczki nijak nie można dostać się do wanny. Ale poza tym ładne, przestronne pomieszczenie.
 ♥ Luise - za gotycki bar w podziemiach.

Podsumowując - życzymy wszystkim finalistom powodzenia oraz trzymamy kciuki za naszych faworytów - również tych nieopisanych (zwłaszcza za całą Rodzinę) oraz mamy nadzieję, że każdy zyska swoje pięć minut na podium (a "duperele" zwycięzcy nie zniszczą stylizacji aż tak bardzo!).
Dziękujemy wszystkim faworytom za miłą współpracę (również tę opóźnioną i "na szybko")!
Apelujemy jednak byście zgadzając się na bycie "Faworytem Mafii" naprawdę się na to zgadzali (w końcu każdego pytamy!) - to znaczy na przykład nie zmieniali nagle stroju. Stawia nas to w bardzo niemiłej sytuacji ;c
Poza tym mamy też prośbę: jeśli ktoś zna cenę czegoś, czego w tym poście brakuje - niech napisze w komentarzu. Będziemy bardzo wdzięczne. 

- Leśna Mafia
Wstrząśnięta i niezmieszana

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam stylizacje Verite. Tyle szarości i czarne akcenty - bardzo smutne kolory, a tutaj ku mojemu zaskoczeniu wszystko się idealnie dopełnia. Przychodzą mi na myśl 2 słowa: pretty and cute <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) zaskakujące, jak szarość może wcale nie być nudna!
      Dlatego bardzo jej kibicujemy.
      Pozdrawiam ciepło!
      Lilia

      Usuń
  2. Nie nazwałabym stylizacji składającej się z elementów strojów gwiazd "robioną najmniejszymi kosztami". Papier do aparatu to prawdziwa zmora finansowa! :P

    Verite prześliczna, trzymam za nią kciuki odkąd zaprezentowała się w finałach w niebieskim komplecie, może tym razem uda się stanąć na podium ^^

    ~ Leśny Demon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też gorzko płaczę nad ceną papieru fotograficznego xD trudno jednak wycenić ciuchy od gwiazd, wiadomo, czasem się opłaca, czasem nie. Myślę, że chodziło o sam fakt, że Aria po prostu te ubrania miała już w szafie i niewiele elementów musiała dokupić, by złożyć tę stylizację :)

      Co do Verite zgadzam się w stu procentach!

      Pozdrawiam!
      Lilia

      Usuń
  3. Jej, typowana w 2 kategoriach... Jakie to piękne! Dziękuję.
    Aria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuj, zasłużyłaś w stu procentach na podwójne wyróżnienie! :D
      Pozdrawiam cieplutko!
      Lilia

      Usuń
  4. Aw, dziękuję za wyróżnienie mojego Jokera <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, świetnie Ci podobieństwo wyszło, a jednocześnie zachowałaś charakter swojej miss! :)
      Pozdrawiam!
      Lilia

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się stylizacja Verite, ale Arii też jest całkiem fajna. ;)
    Metropolice

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane - oznacza to, że ktoś z autorów musi je najpierw zatwierdzić. Dlaczego?
• Służy to tylko powstrzymywaniu spamu
• Zdecydowanie ułatwia pracę na przykład przy spisie słów z wisielca (dopisujemy słowo -> usuwamy komentarz)
Jeśli tylko zachowujesz minimum kultury osobistej na pewno zaakceptujemy Twój komentarz - wróć za jakiś czas, a zobaczysz go na stronie!