Miss Fashion
Misski-mody to blog poświęcony grze Miss Fashion (polskiej wersji Ma Bimbo), na którym dowiesz się wszystkiego, co chcesz (i czego nie chcesz) o niej wiedzieć. Zawsze możesz też nas o coś zapytać!
lisek stalkerek

25 sierpnia 2013

Przegląd IX Finałów - Podium

Witamy w IX, Mafijnym Podsumowaniu wyborów! Musimy przyznać, że w tym tygodniu mieliśmy pewne problemy techniczne ze zdobyciem potrzebnych materiałów, ale nie takie rzeczy są nam straszne ;] Przypominamy, że opinie przedstawione w poście należą tylko i wyłącznie do nas oraz z samej swojej definicji są subiektywne, wcale nie musicie się zgadzać z naszym zdaniem :)


styl - Miejsce Pierwsze

W tym tygodniu złoto powędrowało do użytkowniczki o nicku Dżastaaa - gratulujemy!

Nie no, ładnie, dobrane. Ale czy właśnie tego oczekujemy po złocie na podium? Żeby było poprawne i nic poza tym? Po raz kolejny mamy na pierwszym miejscu ewidentnie zwykłą stylówę. Taką, w jakiej dzisiaj byłam na zakupach spożywczych. Czyli szczególnego popisu stylu chyba tu nie ma. Ale dobrze, aż tak się wściekle tego ubrania czepiać nie będę, chociaż w ogóle na nie nie zwróciłam uwagi podczas finałów. Więc ciuszek poprawny, ale bez oszałamiającego wrażenia. Co mnie o wiele bardziej tu boli to fakt, że owa miss to... stuprocentowy solar. Te jasne włosy do spalonej skóry są dla mnie pomyłką. Wyszedł nam zgrabny borsuczek, który mogę się założyć, że lubi Dodzię. A mnie serce krwawi. Niestety opisu stylizacji ani co inspirowało laureatkę też nie posiadamy, gdyż nie przesłała nam materiałów. — Leśny Cynik

Szczerze mówiąc, nie pamiętam tej miss w ogóle z finałów. Jej obecność na podium mnie kompletnie zaskoczyła, bo o ile dwie pozostałe laureatki wryły mi się w pamięć, o tyle Dżastaaa umknęła mi w gąszczu innych stylizacji zupełnie, co niekoniecznie dobrze o tym stroju świadczy. Oczywiście, wszystko tu do siebie pasuje - ale też co miałoby nie pasować w zwyczajnym czarno-białym komplecie i jeansach? Pospolity ubiór na pospolitej dziewczynie to moim zdaniem nie materiał na podium. Tak jak Fox, tak naprawdę boli mnie tu jedynie ciemniejsza od włosów karnacja. Szkoda - jednak, jak pisałyśmy przy okazji poprzedniej noty o podium, od laureatek wymagamy czegoś ciekawszego, szczególnie od miejsca pierwszego. — Leśna Lilia

Styl - Miejsce Drugie 

Od piątku srebrny puchar zdobi profil użytkowniczki Ericaa - pogratulować!

Stylizacja Ericii nie należała do moich ulubionych, ale w przeciwieństwie do miejsca pierwszego, zwróciła moją uwagę w finałach. Mamy tutaj bezpieczne połączenie jeansowych szortów z neutralnym sweterkiem, kurteczką oraz paroma fajnymi dodatkami pod postacią torebki oraz butów. Strój był lepiej dopracowany i bardziej złożony, czego na zdjęciu powyżej niestety nie widać (ach, te psuje pod postacią zwycięskich drobiazgów!), ale mimo wszystko uważam, że fajnie byłoby zobaczyć na podium coś w mniej neutralnej kolorystyce i mniej pospolitego. Nawet ubrania codzienne mogą wyglądać niecodziennie, a tu niestety czegoś mi zabrakło. Podobnie jak w wypadku miejsca pierwszego, nie podoba mi się tu ciemna karnacja. W połączeniu z tym kolorem włosów, zlewa się w jedną, karmelową całość.— Leśna Lilia

Korci mnie, żeby napisać jednozdaniowy komentarz ale obiecałam sobie, że będę konstruktywnie krytykowała. Zatem oto moja konstruktywna krytyka: Nie mam pojęcia co ta stylizacja robi na podium. To jest sweterek i szorty. Przeklęty sweterek i szorty i absolutnie nic więcej. Do tego makijaż mi się najnormalniej w świecie nie podoba, bo miss wygląda jakby ktoś jej te kaprawe oczka podbił. Stylizacja, w jaką się Ericaa przebrała po ogłoszeniu wyników jest o niebo lepsza, ale niestety komentujemy te podiumowe. A na podium naprawdę nędzniutko. — Leśny Cynik

Ericaa mówi:
"Ubrałam swoją miss tak jak potrafiłam najlepiej mimo jeszcze dosyć wąskiej garderoby. Zazwyczaj staram się ubrać ją elegancko i z klasą a ze stroju na finał jestem zadowolona."


Styl - Miejsce Trzecie

Brązowego wyróżnienia serdecznie gratulujemy Verite!
Sukienka Blair Łaldorf (0MM), Kapelusz Solange (590MM), Buty Kapturka (460MM), Rajstopy Tali (70MM), Kołnierzyk Parfait (570MM), Pasek Laetitia (120MM), Torebka Klain (670MM), Bransoletka Dazzlin (310MM), Rękawiczki Drusilla (160MM), Kolczyki Sekretarka (0MM)

Rwę sobie włosy z głowy, że to nie złoto. Jeszcze jeden tydzień moja faworytka dostanie brąz i coś mnie trafi, bo ja nie wierzę, że można AŻ TAK nie doceniać takich perełek. — Leśny Cynik

Ponieważ Verite znajdowała się w kręgu naszych faworytek i gorąco trzymałam za nią kciuki, ogromnie cieszę się z jej obecności na podium! Mogło i miało być wyżej, jednak pomimo to gratulujemy serdecznie - Verite, zasłużyłaś! — Leśna Lilia


Verite mówi:
"Prawie od początku gry - czyli odkąd stać mnie na jakkolwiek dopracowane stylizacje - staram się ubierać swoją Miss w ciuszki, które mogłaby nosić porcelanowa laleczka. Aktualna stylizacja też jest wyrazem tego zamysłu. Sukienkę Blair Łaldorf pokochałam od pierwszego wejrzenia, bo idealnie wpisuje się w mój ulubiony styl, ale długo nad nią kombinowałam, żeby trochę ją odmienić. Szczególnie lubię w tej stylizacji detale: to, że wykończenia kołnierzyka nawiązują do tasiemek przy rękawach i czarnej falbanki na dole i to, że udało mi się po długich poszukiwaniach znaleźć pasek, który leży w odpowiednim miejscu i urozmaica środek sukienki."


Deco - Miejsce Pierwsze 

Najlepszą architektką wnętrz została Foxglove — gratulujemy serdecznie!

Coś pięknego! Majstersztyk! Ten styl! To wyczucie! Ta atmosfera! Ok, przestanę sobie wreszcie robić jaja XD Oto moja łazienka. Miło, że się podobała. Bez komentarza. — Leśny Cynik

Tak! Nareszcie! Nie mam zamiaru nawet ukrywać, że cieszy mnie zgarnięcie złota przez Fox :) Ma świetne mieszkanie i ciekawe pomysły, a jej łazienka podoba mi się ze wszystkich jej wnętrz chyba najbardziej (no dobrze, jeszcze zielone biuro mogłoby z nią konkurować!). Jest elegancka i burżujska, jaka tylko może być łazienka łamaczki serc! Od początku podobało mi się połączenie kolorów w tym pomieszczeniu, gdyż jak na ciemną, czarną łazienkę, wętrze sprawia zaskakująco ciepłe wrażenie. Jest namiętnie i luksusowo, i o to chodziło. W przeciwieństwie do Fox, nie potrafię jednak pokochać tych płatków róż - to dla mnie jednak trochę za bardzo banalne... ale przecież nie możmey się we wszystkim zgadzać, prawda? ;D — Leśna Lilia


Foxglove mówi:
"Moje mieszkanie to dom kryptoalkoholika z zamiłowaniem do nocnych rozrywek. Zatem łazienka musiała być iście burżujska, z czerwoną kanapą, świeczkami naokoło wanny i oczywiście nieodłącznym kieliszkiem na krawędzi. Lubię takie połączenia kolorów, więc żeby mój domek na schadzki był spójny, łazienka musiała dostać krwistą czerwień w przydziale. Poza tym płatki róż są super, bo są właśnie OBRZYDLIWIE banalne. Ale wiecie co jest najlepsze? Każda baba na to poleci, jakby poleciała na taniec jak z Dirty Dancing. Więc cel jak najbardziej osiągnięty XD"


Deco - Miejsce Drugie

Drugiego miejsce serdecznie gratulujemy Kaiken!

W tym tygodniu był jakiś szał łazienek i drugie miejsce też zgarnęło właśnie takie pomieszczenie. U Kaiken jest wesoło i soczyście zielono, bardzo pozytywnie :) Wykorzystanie basenu jakoś wanny wbudowanej w podłogę było ciekawym rozwiązaniem, na pewno czymś odświeżającym po całych stadach okrągłych wanien z zasłonkami. Do tego piana, którą da się bardzo łatwo przeoczyć w sklepie nadała ciekawy efekt całości. W tej łazience dużo się dzieje, ale na plus. Mamy wyraźne, chińskie motywy, które razem tworzą zgrabną całość. Podoba mi się, że mimo wielkiego okna, posiada ono rolety, żeby podczas kąpieli nie robić za rozrywkę dla reszty świata. Rozsądne rozwiązanie. Bardzo satysfakcjonujące II miejsce, bez dwóch zdań :) — Leśny Cynik

Ten tydzień niewątpliwie należał do łazienek, czego dowodem jest to drugie, nagrodzone wnętrze. Świetne, elektryzujące odcienie zieleni, które trudno było przeoczyć na defiladzie, co tylko potwierdza zdobyta przez Kaiken statuetka! Naprawdę podoba mi się tutaj ilość detali oraz kolorystyka. Meble chińskie w odsłonie łazienkowej to coś odświeżającego - bardzo spodobała mi się zwłaszcza ta malowana komódka pod szklaną umywalką, lustro i parawan. Uważam, że to świetna alternatywa dla wieszaka, no i uroczy element dekoracyjny. Nie było to moje faworyzowane wnętrze, ale cieszę się z jego obecności na podium pomimo to - łazienka Kaiken naprawdę cieszy oko! — Leśna Lilia

Kaiken mówi:
"Nigdy nie miałam wewnętrznego parcia na zdobycie podium, wychodziłam z założenia, że jeśli mam na nim stanąć, to tak się stanie z dobrze zaprojektowanym wnętrzem. Mimo wszystko nie spodziewałam się, że nastąpi to tak szybko. Urządzenie mieszkanie jest dla mnie ogromnym wyzwaniem, w szczególności zaplanowanie powierzchni do dekoracji. Trudno zliczyć ile podejść zaliczyłam przy projektowaniu łazienki. Długo nie mogłam odnaleźć idealnego układu ścian i podłóg, mimo iż od dawna wiedziałam, które meble chciałabym w niej użyć. Zainspirował mnie układ łazienki Masakry do stworzenia własnego pomieszczenia. Chciałam, aby w łazience dominował motyw feniksa, którego symbolika jest dla mnie bardzo istotna, w szczególności jego połączenie ze smokiem. Użycie drewnianej podłogi w łazience jest całkowicie niepraktyczne, jednak chciałam uzyskać efekt zmodernizowanej starej japońskiej łaźni w nowe, luksusowe wnętrze z wbudowaną wanną w podłogę. Chciałam, aby dominowała tam przestrzeń, która da odetchnąć od natłoku obowiązków, pozwoli się zrelaksować i nieco rozmarzyć. Meble i wbudowana w podłogę wanna z pianą miała nadać wydźwięk romantyzmu i luksusu. Natomiast ciepłe odcienie zieleni i ecru w połączeniu z ciemnym drewnem miały pozwolić nadać dużej przestrzeni ciepła i charakter przytulnej oazy spokoju."


Deco - Miejsce Trzecie 

Brązową statuetkę projektanta wnętrz zgarnęła Roccoco - gratulujemy z całego serca!


Już w jednym przeglądzie wspominałyśmy o Roccoco i muszę przyznać, że jej trofeum jak najbardziej się należy. To jeden z niewielu wiktoriańskich pokoi, który faktycznie mi się podoba. Najpewniej dlatego, że jest przemyślany i nie jest w nim nawrzucane za dużo. Roccoco postawiła na prostotę i wyszło jej to pięknie. Ale zakładam, że pokój nadal jest w remoncie, gdyż troszkę przed podestem jest pusto. Trofeum już dostała, ale i tak będę zaglądać do niej często żeby się przekonać, jak wykończyła ten zgrabny i elegancki pokoik :)— Leśny Cynik

Już się wypowiadałam i odsyłam do mojego komentarza z VIII Przeglądu Faworytek :) — Leśna Lilia

Roccoco mówi:
"Urządzając mieszkanie mojej miss myślałam o tym, by pasowało do stylu jaki staram się prezentować w wypadku Roccoco. Postawiłam więc na motyw wiktoriański oraz szarości, które uwielbiam. Starałam się też urządzić pomieszczenie w ten sposób, aby było w miarę funkcjonalne i dało się w nim mieszkać. Przyznam się bez bicia - ten biały pasek miał być podestem. Nie wyszło kompletnie. Między innymi, pewnie dlatego jestem tak zdziwiona moim pojawieniem się na podium, gdyż salon jest jeszcze niedopracowany. Trochę pracy przede mną, ale dziękuję za głosy osobom, którym moje wnętrze przypadło do gustu."

Komentarze do całości

Wyniki są jakie są, po raz kolejny nasza faworytka w stylu dostała jedynie brąz. Ale lepsze to niż nic, prawda? W Deco w szale łazienek aż dwie dostały się na podium. Zobaczymy jak będzie w przyszłym tygodniu, ale ogółem wyniki o wiele bardziej satysfakcjonujące niż w zeszłym tygodniu. Trzymamy kciuki za ciekawe stylizacje i dopracowane wnętrza ^^ — Leśne Cynik i Lilia

Dziękujemy Verite za podesłanie swoich stylizacji wraz z opisami oraz jeszcze raz serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym - niech im statuetki ślicznie zdobią profile! Przypominamy jednak, że to nie koniec gry i chętnie zerkniemy do nich za jakiś czas ocenić, czy dalej mają swój styl, który zapewnił im wygraną ;)

 — Leśna Mafia
Częściowo na wygnaniu

4 komentarze:

  1. Verite powinna zająć 1 miejsce, ale i tak cieszę się że zajęłam miejsce na podium. Pierwsze miejsce ładne. Tak mogłabym się ubrać. Jednak trochę za proste jak na złoty medal. Drugie miejsce bardzo mi się podoba. Idealnie dobrane spodenki i sweterek, w którym właśnie się zakochałam.
    xo SubRossa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że Verite zasługiwała na złoto, ale co się stało, to się nie odstanie. I i II miejsce dla mnie są zupełnie niewymyślne i nie tego szukam na podium. Ładne. Ale ładnych stylizacji dziennie widzę setki i statuetek bym im nie dała.

      Usuń
  2. Szczerze to dwóch pierwszych miejsc z fashion wcale, a wcale nie kojarzę z finałów. Co jest rzeczą dziwną bo to są zwycięskie stylizacje i powinny się rzucać w oczy a tak nie jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie kojarzyłam, więc rozumiem. Lil jakoś wyłowiła II miejsce, ale pierwsze jest dla nas zupełnie "z ulicy" XD

      Usuń

Komentarze są moderowane - oznacza to, że ktoś z autorów musi je najpierw zatwierdzić. Dlaczego?
• Służy to tylko powstrzymywaniu spamu
• Zdecydowanie ułatwia pracę na przykład przy spisie słów z wisielca (dopisujemy słowo -> usuwamy komentarz)
Jeśli tylko zachowujesz minimum kultury osobistej na pewno zaakceptujemy Twój komentarz - wróć za jakiś czas, a zobaczysz go na stronie!