Miss Fashion
Misski-mody to blog poświęcony grze Miss Fashion (polskiej wersji Ma Bimbo), na którym dowiesz się wszystkiego, co chcesz (i czego nie chcesz) o niej wiedzieć. Zawsze możesz też nas o coś zapytać!
lisek stalkerek

14 sierpnia 2013

Przegląd VII Finałów - Podium

Witamy w VII, Mafijnym Podsumowaniu wyborów! Po drodze zagubiło się VI, postaramy się nadrobić to jak najszybciej. Mieliśmy też swoich faworytów, jednak w tym tygodniu nie wyrobiłyśmy się z ich prezentacją. Może zdecydujemy się na jakąś zmianę...? Pamiętajcie, że mamy dużo na głowie, nie tylko blog i grę, nie tylko miss fashion, ba! nawet nie tylko beemoov. Za coś jeść trzeba, a niestety pieniążków w doniczce nie wyhodujemy ;c
 Przypominamy, że opinie przedstawione w poście należą tylko i wyłącznie do nas oraz z samej swojej definicji są subiektywne, wcale nie musicie się zgadzać z naszym zdaniem :)


styl - Miejsce Pierwsze

W tym tygodniu złoto otrzymała użytkowniczka o nicku Mainduffe - gratulujemy!

Kolorystyka może i ładna, ale stylizacja jakoś za serce mnie nie chwyciła. — Leśna Nimfa

Kolorystyka jest bardzo ładna (chociaż nie w moim stylu!), ale mimo wszystko bezpieczna. Patrząc na ten strój mam po prostu wrażenie, że "to już było". Co nie zmienia faktu, że miejsce nie jest niezasłużone. — Leśne Zło


Mainduffe mówi:
"No więc strój jest wymyślony przeze mnie, powstał w wyniku nudy, nigdy nie pomyślałabym, że przyniesie mi szczęście i uda mi się zająć tak wysokie miejsce. Jestem nadal w lekkim szoku, że udało mi się. Nie dodawałam żadnej biżuterii bo nie pasowało mi nic i wyglądała troszkę jak choinka. "
Elementy stylizacji u góry:
1) Spódnica i okrycie wierzchnie od gwiazdy Diany Krugerowej (0 MM), gorset od gwiazdy Adeli (0 MM), pasek Weeti Cannes (1200 MM), bransoletka ślubna 1 (75 MM), pierścionek Theodora od gwiazdy (0 MM)
2) Buty piekarka (0 MM), rurki i pierścionek od gwiazdy Theodory (0 MM), torebka Isabella (760 MM), marynarka wiolonczelistka (740 MM), bluzka Sayuri (260 MM), naszyjnik Cavallu (450 MM)
3) Gorset od gwiazdy Adeli (0 MM), spódnica Carling (1890 MM), parasolka Carling (540 MM), kapelusz Lilith (730 MM), kolczyki burleskowe (60 MM), pierścionki gyaru (270 MM), naszyjnik Żabi bal (540 MM)



Styl - Miejsce Drugie 

Srebro zaś powędrowało do Roccoco - również gratulujemy!
http://photo.missfashion.pl/trophee/miss-8491.jpg


Wiem, że wiele osób ma mieszane uczucia co do tej stylizacji. Jakby nie patrzeć, bluzka i spodnie pochodzą od gwiazdy, jednak u gwiazdy ta bluzka znajduje się pod kurtką i jest niewidoczna. Roccoco dodała zaledwie kilka dodatków ale i tak całość nie przypomina tego co mamy u gwiazdy, tworzy coś nowego.  — Leśna Nimfa

Również mam mieszane uczucia co do tej stylizacji, ponieważ Roccoco widziałam już w o wiele lepszych strojach. Co nie zmienia faktu, że ten mi się niezmiernie podoba (a Nimfa już rozwiała wątpliwości co do tego, czy to komplet). Tylko te buty T_T Ale to już wina niedoboru missfashion, mało tu dobrych szpilek, kozaczków i innych cudów. A szkoda. — Leśne Zło



Styl - Miejsce Trzecie

Brązowa statuetka zdobi profil MadameTrancy13 - pogratulować!
http://photo.missfashion.pl/trophee/miss-4996.jpg


Mówiąc szczerze nie wiem co powiedzieć.  — Leśna Nimfa

Mnie się tam podoba, chociaż wygląda "z denka śmiesznie" jak to moja mama mówi. Mimo wszystko mając koleżankę ubierającą się w realnym świecie w ten sposób nie potrafię powiedzieć temu strojowi "nie" ;)  — Leśne Zło



Deco - Miejsce Pierwsze 

Najlepszą architektką wnętrz została Lillien — gratulujemy serdecznie!
http://photo.missfashion.pl/trophee/logement-1-8096.jpg
U mnie ma wielki plus za przyjemną kolorystykę, jednak mam pewne wątpliwości co do funkcjonalności wnętrza.  — Leśna Nimfa

O, jakie ładne. — Leśny Lis

Lisek już podsumował: "O, jakie ładne." I nie potrafię się z tą opinią nie zgodzić. Już w tamtym tygodniu wiedziałam, że ten pokój zasługuje na szczególne wyróżnienie. Jest wspaniały. Śliczny, przytulny i różowy. (Tak, Zło bardzo lubi różowy!) Kurczę, nie wiem co więcej powiedzieć, poza tym, że Lil zasłużyła.— Leśne Zło



Lillien mówi:
"Urządzając mieszkanie mojej miss postanowiłam, że będzie ono odzwierciedlało moje przeogromne marzenie o posiadaniu przytulnego domu na wsi. Może brzmi to banalnie, ale właśnie w takim miejscu chciałabym żyć - otoczonym lasami i łąkami, nieco na odludziu :) O ile w ubiorze preferuję pastelowe barwy, o tyle w pomieszczeniach uwielbiam zdecydowane plamy kolorystyczne i ciemne drewno. Stąd też pomysł na sypialnię, która miała przypominać jednocześnie zwiewny i kobiecy, a jednocześnie nieco magiczny kuguar. Wyobraziłam sobie promienie słoneczne przedzierające się przez warstwy zasłon łóżka na podwyższeniu/podeście oraz pluszową kanapę tuż obok. Jest tam również biblioteczka, której nie widać oraz nieco wijące się, niskie schodki do podestu - omijają one siedzisko z poduszek w prawym rogu pomieszczenia, które niekoniecznie miało być praktyczne... przecież odrobina luksusu to coś, o czym marzy każdy! Jest tu troszkę egzotycznie i romantycznie, ale w ciepłe, letnie wieczory, lampiony i rozwiane firanki w otwartych oknach nadają pomieszczeniu nieco aury tajemniczości. Jak w baśniach, które uwielbiałam, by odczytywano mi na głos przed zaśnięciem... ;)
Jest to na razie jeden z dwóch pokoi, jakie zdołałam urządzić, tak więc wiele pracy jeszcze przede mną :) chciałabym, by wszystkie pomieszczenia trzymały się podobnej, przytulnej konwencji willi na wsi. Jeszcze nie wiem jak mi to wyjdzie i czy zdołam dopasować wnętrza do siebie, ale serdecznie zapraszam do kuchni, gdzie wieża z cupcake'ów czeka już na przyjęcie nowych gości!"

Deco - Miejsce Drugie

Drugiego miejsce serdecznie gratulujemy nika2!
http://photo.missfashion.pl/trophee/logement-4-11908.jpg
Co prawda lubię zieleń i co zielone automatycznie zyskuje moją sympatię, jednak nie powiem, żeby ten ogród mi się podobał. Jak dla mnie jest zdecydowanie za ubogi, zbyt ułożony z tą całą symetrią, a krzaki wawrzynu niepotrzebnie powiększone do gigantycznych rozmiarów(sądzę że lepiej by było kilka takich połączyć w kępkę niż po jednym stawiać z obu stron). Jednak jak widać wielu osobom ta cała prostota przypadła do gustu.   — Leśna Nimfa

Prostota, symetria, harmonia... Fuj. Jestem Leśnym, nieco różowawym złem. Lubię chaos, doceniam bałagan, kocham masę duperelek. Gdybym weszła do takiego ogrodu naprawdę doceniałabym może starania, ale pogardziła brakiem gustu. Bo owszem, harmonia i symetria może być ładna, ale tylko jak się ją dobrze, porządnie dopracuje. (A ja osobiście wolę bajzel w ogrodzie). — Leśne Zło

nika2 mówi:
"Ogród zainspirowany był barokowym labiryntem z zarośli z fontanną w centrum. Przez dobrych kilka godzin próbowałam różnych opcji odnośnie żywopłotu, pomysłów jak połaczyć dwa krzaki w jedno czy gdzie postawić bonsai, które poprostu musiało się tam znaleźć :) Ogród nie urzeczywistnił mojego planu co do niego jednak jestem zadowolona z efektu. Jest prosty, bez zbędnych dodatków i jak dla mnie miło się na niego patrzy, a właśnie o to mi chodziło :)"

Deco - Miejsce Trzecie 

Brązową statuetkę projektanta wnętrz zgarnęła Rosette - gratulujemy z całego serca!
http://photo.missfashion.pl/trophee/logement-1-5140.jpg
Przyznam szczerze, to była jedna z moich faworytek. Zimowy ogród podobał mi sie bardziej, jednak i ten klubik uważam za godny uwagi. Bolą mnie może tylko te wielkie płatki róż, ale co tam się będę czepiać, całość ma ten klimat i jest dobrze wykonana. Miejsce na podium jak najbardziej zasłużone.  — Leśna Nimfa

Zimowy ogór jest świetny, ale klub zdecydowanie go przebił. Projektując go Rosette nie przewidziała tylko jednego - Zła zalegającego na fotelach. Cholerstwo się ciężko plewi, ale cóż, taka wada pomieszczeń w jej stylu ;) Osobiście nie ogarniam tylko obrusu na środku podestu. Kompletnie nie pasuje w tym miejscu. No i może jeszcze światło za kwiatami fortepianu, tak troszku nie pasuje. — Leśne Zło

Jazz Club

Rosette na forum zapraszała do swojej piwniczki:
"Zapraszam do piwniczki codziennie od godziny 21, tylko najbardziej wysmakowany jazz i degustacje whisk... eeee... soczku. Oraz w ramach rozrywki karty, szachy, ruletka, stół bilardowy oraz zestaw do pokera do waszej dyspozycji."
Zaproszenie zostało potraktowane na poważnie i do piwniczki wpadło kilka osób, oczywiście w stosownych dla miejsca stylizacjach!
http://photo.missfashion.pl/pl/1/5/moy/3763.jpg
(grafikę z wnętrzem i dziewczynami razem zrobiła Lillien)

A ty, wpadniesz do klubu w piwnicy?
(Ja już tam jestem, ale mnie nie widać. Złem, to znaczy duszą, jestem - Zło).

Dziękujemy wszystkim za współpracę przy tworzeniu przeglądu oraz jeszcze raz serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym - niech im statuetki ślicznie zdobią profile! Przypominamy jednak, że to nie koniec gry i chętnie zerkniemy do nich za jakiś czas ocenić, czy dalej mają swój styl, który zapewnił im wygraną ;)

 — Leśna Mafia
Może i nie cała, ale poszpanujmy naszą nazwą.

7 komentarzy:

  1. Niech Zło się nie martwi, bo choć ciałem nie jest w jazzowej piwniczce, to takie gangi zawsze coś knują, więc duch Zła jest tam silny XD

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Zimowy OGÓR'? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Internet mi padł, więc napiszę jeszcze raz tego komenta, bo nie wiem czy dotarł xD
    Zwyciężczyni ma również strój, który pochodzi właściwie tylko od gwiazdy - beżowa spódnica i to coś, co zasłania jej ramię pochodzi od gwiazdy, jedyne co dodała od siebie to bluzka. Ta gwiazda to Diana Krugerowa, jedynie inna wersja kolorystyczna, którą dostajemy za zdjęcie.
    Ogólnie wybory są wielkim rozczarowaniem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem po co nam to piszesz, skoro w poście zostały wymienione elementy ubioru :< Z resztą nie jedyne coś to bluzka, bo jest też pasek, bransoletka i pierścionek.
      Dla kogo rozczarowaniem, dla tego rozczarowaniem, zwycięzcy z pewnością nie są rozczarowani, a miejsca z deco moim zdaniem zasłużone.

      Usuń
  4. Piszę czysto informacyjnie, nie zauważyłam tej rozpiski z elementami stroju najwidoczniej, przeczytałam jedynie wasze opinie. Przy 2. miejscu napisałyście od razu, że strój od gwiazdy, a przy 1. nie, więc chciałam wam po prostu powiedzieć, bo może nie wiedziałyście że od gwiazdy.. Dlaczego od razu na mnie naskakujesz?
    Poza tym dziwna uwaga, trudno żeby zwycięzca był rozczarowany :p. A o deco nie mówiłam, jedynie o miss, ponieważ pomieszczenia są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, chyba jestem jakaś nienormalna (co jest prawdopodobne), bo nie uważam używania zestawów gwiazd za zbrodnię. Po 1. Jakby nie patrzeć, na zdjęcia gwiazd wydajemy dużo pieniędzy. Zdarza się po kilka tysięcy, zanim trafimy na zdjęcie tej jednej, przez nas upatrzonej. A więc w czym te ubrania są gorsze od tych z butiku?? Po 2. Nawet jeśli ubrania są wzięte od gwiazd, to nie zmienia faktu, że stylizacje nie przypominają tych, które dostajemy od promenadowych celebrytów. Laureatki z poszczególnych elementów zrobiły coś nowego. Fakt użycia elementów kreacji od gwiazdy nie umniejsza urokowi stylizacji. A na podium już nie raz były misski, które korzystały z - że tak się wyrażę - gotowców, i nikt się nie czepiał. ;)

      Usuń

Komentarze są moderowane - oznacza to, że ktoś z autorów musi je najpierw zatwierdzić. Dlaczego?
• Służy to tylko powstrzymywaniu spamu
• Zdecydowanie ułatwia pracę na przykład przy spisie słów z wisielca (dopisujemy słowo -> usuwamy komentarz)
Jeśli tylko zachowujesz minimum kultury osobistej na pewno zaakceptujemy Twój komentarz - wróć za jakiś czas, a zobaczysz go na stronie!