Miss Fashion
Misski-mody to blog poświęcony grze Miss Fashion (polskiej wersji Ma Bimbo), na którym dowiesz się wszystkiego, co chcesz (i czego nie chcesz) o niej wiedzieć. Zawsze możesz też nas o coś zapytać!
lisek stalkerek

15 sierpnia 2013

Przegląd VIII Finałów - Faworyci Mafii

Cześć i czołem, witamy serdecznie w kontrowersyjnym, mafijnym przeglądzie finalistów!

W tym tygodniu nastąpiły pewne zmiany w przeglądzie. Leśna Mafia, jak każda organizacja, ma masę zajęć i z tego tytułu przeglądy wzięłyśmy na siebie my – Lillien, laureatka trofeów w obu kategoriach oraz Foxglove, jej wierny towarzysz i bywalec defilad finalistów. Mamy nadzieję, że nasze pojawienie się nie zachwieje równowagą wszechświata i przyjmiecie nas wraz z naszymi komentarzami ciepło.

Pamiętajcie, że to nasze faworytki, a w poście wyrażamy swoją opinię, która już z samej swojej definicji jest czymś subiektywnym. Wcale nie musicie się z nami zgadzać, a podium może zająć ktoś zupełnie inny! Przypominamy też, że nie mamy wpływu na to czy ktoś się nie przebierze. Liczymy jednak na uczciwą współpracę!

♥ Faworytka Foxglove - Nivata

Kapelusz Brigitte (650 MM), Kolczyki Liu (260 MM), Kolia Alicja (350 MM), Body Ludi (310 MM), Bluzka Demon (780 MM), Kamizelka Wikinga (870 MM), Rękawiczki Rose Wieczorowa (0 MM), Spódnica Jia Li (0 MM), Buty Lady Audrey (0 MM), Lornetka Walentynki 2013 (380 MM)
Trzeci raz w przeglądzie, zatem proszę o oklaski. I jak cudnie, że nie trafiła się jej żadna gwiazda, zmuszając do przebrania się (bez obrazy Nivata, ale jak trafisz na podium, to masz dokładnie tak wyglądać jak teraz jesteś ubrana. A gwiazdy się jeszcze pojawią, nie martw się ^^). Ja jestem takim nudnym i ponurym typem, że czerń uwielbiam. A Nivata po mistrzowsku czerń tu dograła, że nie jest nudno. Dokładnie jak Lil zauważyła, wykorzystanie kamizelki do spódnicy i gorsetu było świetnym zagraniem, bo całość jest spójna i naprawdę seksowna. Co tam, że negliż. Tu on jest dopasowany, że pani mecenas sztuki na pewno na tych występach przykuwała więcej uwagi niż sponsorowane przez nią spektakle ;] - Foxglove, znana jako Leśny Cynik

Podoba mi się! Nivata po raz kolejny pokazała, że potrafi bawić się różnymi stylami. Czerń to strzał w dziesiątkę, wydobyła całe piękno z tego pomysłu. Jestem zachwycona w szczególności pierzastą spódnicą i kamizelką, gdyż to połączenie nigdy nie przemknęło mi przez myśl :) Jedyne zastrzeżenie, jakie mam, to że jako epokowa dama nie powinna być aż tak roznegliżowana... Lubię jednak myśleć o niej, jako o damie steampunkowej, gdzie taki dekolt nie byłby przeszkodą - jak Oruha w "Cloverze" Clampa! Wprost nie potrafię wyrzucić z głowy obrazu paru dodatkowych, złotych elementów, jak trzymana przez nią w dłoni lornetka - widzę je oczami wyobraźni. Ale i bez tego całokształt bardzo mi się podoba, jest to stylizacja zdecydowanie godna podium! - Lillien, zwana Leśną Lilią

Nivata o swojej stylizacji:
"Mecenasem sztuki może zostać każdy, kto ma pieniądze - a wdowa po Pułkowniku miała dużo pieniędzy. Nie było być może zbyt inteligentna i nie znała się zbyt na etykiecie, wszak cudem niemal udało jej się wyrwać z pracy w szwalni, ale zawsze pasjonował ją teatr. Nie, nie była aktorką, broń nas Panie! Jak na złość Wszechmocny wolał obdarować ją większym rozmiarem biustu niż jakimkolwiek talentem, ale wdówka nie rozpaczała. Eksponowała swoje wdzięki, trzepotała długimi rzęsami i kręciła złote pukle na smukłym paluszku przecierając sobie drogę w trudnych sytuacjach. Niejeden upadający teatr przywróciła na nogi dzięki pieniądzom zmarłego męża i odpowiednim umiejętnościom negocjacyjnym... W ramach podziękowania zapraszana była na każdy spektakl wystawiany czy to przez przydrożną trupę grająca na zbitym koślawo podeście czy przez światowych aktorów na deskach znamienitych przybytków sztuki. A ona chodziła na każde przedstawienie bez wyjątku."

♥ Faworytka Lillien - Evelyn

Gorset Sofia (1450 MM), Frak Ramona (4200 MM), Spódniczka Heroic Fantasy (1390 MM), Żabot Cyrk (2890 MM), Rajstopy Pasiaste (55 MM), Buty Persefona (320 MM), Broszka Heroic Fantasy (4000 MM), biały króliczek Alicja (6400 MM)
Przepiękna, lalkowa stylizacja, która wpadła mi w oko od razu! Niby wiktoriańsko, a jednak kolanówki w paski i krótka spódniczka przykuwają uwagę, bo przełamują konwencję epokowego ubioru. Turkusowy frak mistrzowsko ożywia cały strój - jako jeden, kolorystyczny akcent sprawdził się tu znakomicie! Pozwolę sobie dodać, że Evelyn swoją urodą zachwyca mnie na defiladzie już od paru tygodni. Bardzo podoba mi się dobór włosów i makijażu, nie wygląda jak typowa, porcelanowa lalka. Jej klasyczna uroda kojarzy mi się z postaciami z literatury jak Cathy z "Wichrowych Wzgórz" czy Scarlett z "Przeminęło z Wiatrem". Na szczególną uwagę zasługuje również fakt, że to prawdopodobnie najlepsze wykorzystanie elementów z zestawu Heroic Fantasy, jakie dotychczas widziałam! Zastanawia mnie tylko, gdzie podział się tył tego eleganckiego fraku... z ogonem byłoby idealnie! - Lillien, zwana Leśną Lilią

Niekonwencjonalnie, bo w mini. I z króliczkiem przy boku. Evelyn pokazała, że moda z epoki to nie tylko zapakowanie się jak bożonarodzeniowy prezent. Plama koloru pod postacią fraku (który kocham, jakby ktoś jeszcze nie zauważył) sprawiła, że stylizacja wyróżnia się pośród innych. Brak tyłu fraku trochę bardzo mnie boli, bom purysta, ale poza tym naprawdę zgrabnie. Szczególnie podobają mi się te dyskretne koronki z gorsetu i spódniczki. A najbardziej tatuaż (bo to chyba tatuaż) na udzie. Mało z epoki, a jednak dopasowany. Pięknie! - Foxglove, znana jako Leśny Cynik

Evelyn mówi:
"Wszystkie moje stylizacje powstają bardzo szybko, pod wpływem chwili. Najczęściej kupuję pojedyncze rzeczy, które wpadną mi w oko, a potem próbuję je ze sobą ciekawie łączyć. Tak było i tym razem. Zaczęło się od płaszcza. Chciałam też jakoś wykorzystać ubrania, które każda miss musi kupić na konkretnymn poziomie w misjach. i nie ukrywam, że fascynuje mnie epoka wiktoriańska."

♥ inni, którzy rzucili nam się w oczy ♥


Solelei - bardzo zgrabny, burleskowy strój! Na uwagę zasługuje wykorzystanie kapelusika, którego bardzo rzadko widuję w niezwiązanych z zestawem Muskaryna stylizacjach. Twarz Solelei jest prześliczna, a zieleń stroju rzuca się w oczy na defiladzie! - Lillien, zwana Leśną Lilią

Nana - o damach w czerni nie bez powodu mówi się, że są eleganckie. Nana jest tego znakomitym przykładem - świetne zestawienie ubrań, pokusiłabym się jednak o zmianę makijażu oraz naszyjnika. - Lillien, zwana Leśną Lilią




♥ Faworytka Foxglove i Lillien - Kaede

Pierwsze wrażenie: przytulnie, ciepło i dziewczęco. Bardzo podoba mi się kolorystyka - róż ma taki ciepły odcień, który znakomicie wygląda z żarzącymi się delikatnym światłem lampami. Najsurowszą zimę chętnie spędziłabym właśnie w takim pokoju, na bujanym fotelu przed kominkiem! Zachwycam się głębią stworzoną w tym wnętrzu, dzięki świetnie rozegranej perspektywie - no i podłogą oraz półką przy kominku. Może dodałabym dywanik pod stolik przy ławie, bo lewa strona pokoju wypada dosyć blado na tle dalszego planu. Wiem też, że najważniejsze są pryncypia i lisek-stalker musi być, jednak jego obecność w samym centrum mocno mnie tutaj rozprasza ;) Ogółem podziwiam i zazdroszczę, bo sama chciałabym posiadać taki pokoik! - Lillien, zwana Leśną Lilią

Szczególnym fanem różu nie jestem, ale doceniam jak ktoś potrafi go dobrze wykorzystać. I salon Kaede jest na to dowodem, bo szalenie mi się podoba. Nie jest przesadnie wiktoriańsko, jak ostatnio zrobiło się w deco modnie (winię Kasydę i Porcelain, które jako jedyne faktycznie umiały ten styl oddać dobrze). Jest przytulnie, uroczo i z klasą. Podoba mi się różnicowanie podłóg i fakt, że kominek znajduje się na podłodze niedrewnianej. Kto kiedykolwiek miał kontakt z kominkiem wie, że iskry i dębowy parkiet za parę tysięcy nie idą ze sobą najlepiej. Podwójna półeczka na ścianie obok jest cudna! Jeszcze nigdy takiej nie widziałam u nikogo. Ustawienie poduś na leżance daje wyrażenie bardzo wygodnej kanapy, na której aż chce się usiąść z książką i kubkiem herbaty w zimowy wieczór. Tylko żal mi Lisa-stalkera za oknem, bo biedaczek musi w taką pogodę poważnie marznąć :P - Foxglove, znana jako Leśny Cynik



♥ Faworytka Foxglove i Lillien - Miyane

Ceglany piec do wypiekania chleba, wiklinowe półki-kosze na produkty oraz wzorzysta tapeta to mocne punkty tego wnętrza, które zwróciło moją uwagę. Pomysłowe rozwiązanie. Z pewnością chętnie wpadłabym na wspólne gotowanie w takim miejscu :) Nie podoba mi się tylko wielkość jabłek w stosunku do innych owoców oraz babeczek, które nachodzą na półkę górną kosza - te detale odrobinę zaburzają perspektywę. Poza tym pusta przestrzeń za koszem na pierwszym planie mogłaby zostać jakoś zagospodarowana. Myślę, że proste szafki sprawdziłyby się tutaj perfekcyjnie i nadały wnętrzu głębi! - Lillien, zwana Leśną Lilią

Tego jeszcze nie było! Ktoś wykorzystał przedmioty Piekarki i nie idą one w parze z lewitującymi długopisami i Spadajem. Klękajcie narody! Ale tak na poważnie, to naprawdę ciekawe, dobrze wykonane wnętrze. Babeczki i owoce faktycznie nieco za duże jak na tę perspektywę, ale w końcu inżynieria genetyczna ostatnimi czasy czyni cuda xD Jako właścicielka domu kryptoalkoholika doceniam arsenał na stoliku w centrum, ale nie jestem pewna czy w piekarni powinny być takie zapasy alkoholu dla pracowników :P Szampan by się zdecydowanie za szybko zagrzał. Również martwi mnie ten nieszczęsny parkiet, bo szybko przy takiej pracy by się spalił i był do wymiany. Ale to już zwykłe czepialstwo, bo w rzeczywistości to jeden z najciekawszych pokoi w tej edycji deco. I bardzo się ucieszę, jak zobaczę go na podium ^^ - Foxglove, znana jako Leśny Cynik



♥ Inni, którzy zwrócili naszą uwagę ♥

Biuro Roccoco - piękny, luksusowy pokój. Spodobała mi się zwłaszcza kolorystyka, która wypada świetnie na tle widoku miasta nocą. Szkoda tylko, że pierwszy plan wydaje się być taki pusty. Gdyby przysunąć fotele bliżej, zniknęłoby wrażenie pustki i jednocześnie rozwiązał problem z perspektywą stoliczka z lampką pod oknem. - Lillien, zwana Leśną Lilią


Podsumowując - życzymy wszystkim finalistom powodzenia oraz trzymamy kciuki za naszych faworytów - również tych nieopisanych (zwłaszcza za całą Rodzinę) oraz mamy nadzieję, że każdy zyska swoje pięć minut na podium (a "duperele" zwycięzcy nie zniszczą stylizacji aż tak bardzo!).
Poza tym mamy też prośbę: jeśli ktoś zna cenę czegoś, czego w tym poście brakuje - niech napisze w komentarzu. Będziemy bardzo wdzięczne.
- Leśna Mafia
W nowym składzie ;3

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Polecamy się na przyszłość i z radością będziemy kontynuować pracę nad działem ^^

      Usuń
  2. Tak mi miło. ;_; Ale jednak mam nadzieję, że na podium się nie dostanę, branie udziału w finałach to niezły fan. :D /N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stety, podium Cię wybrało! ;D
      Cieszymy się, że sprawiłyśmy Ci trochę radości naszym komentarzem!
      Pozdrawiam cieplutko,
      Lil

      Usuń
  3. Napisałam komentarz już wczoraj, ale oczywiście rozłączyło mi internet. Tak to jest kiedy pojechało się w szczere pole z internetem na żółwie. :S
    Poprawiłam już wielkość babeczek i owoców, kupiłam też szafki oraz nową podłogę (kamienną!), dzięki za wytknięcie mi tego. ^^
    Poza tym to bardzo mi miło, że się tu znalazłam choć miałam nadzieję, że nie znajdę się na podium - mój pokój wymaga jeszcze pracy. Ale zajmę się nim kiedy wrócę do domu. C:

    ~ Miyane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie za komentarz! Bardzo nam miło, że mogłyśmy pomóc :) widzę, że jakiś remoncik u Ciebie, opróżniłaś piekarenkę... mam nadzieję, że możemy liczyć na jej wielki powrót w przyszłości! :)
      Pozdrawiam ciepło!
      Lil

      Usuń

Komentarze są moderowane - oznacza to, że ktoś z autorów musi je najpierw zatwierdzić. Dlaczego?
• Służy to tylko powstrzymywaniu spamu
• Zdecydowanie ułatwia pracę na przykład przy spisie słów z wisielca (dopisujemy słowo -> usuwamy komentarz)
Jeśli tylko zachowujesz minimum kultury osobistej na pewno zaakceptujemy Twój komentarz - wróć za jakiś czas, a zobaczysz go na stronie!